Sunday, February 10, 2008

WAHABI MEMBIDAAHKAN ORANG YANG MEMBACA صدق الله العظيم





Assalamualaikum.

Semakin lama semakin banyak bukti bahawa agama wahabi ini sebenarnya adalah agama yang suka membidaah ,serta mengkafirkan ulama Islam.Kita juga maklum dengan penyelewengan akidah mereka yang menjisimkan Allah.

Saudara sekalian,saya ingin bertanya,selalu tak membaca صدق الله العظي selepas membaca Al Quran?
Lafaz ini telah diharuskan sebagaimana yang telah maklum di kalangan umat Islam seluruh pelusuk dunia.

AWAS!! Anda telah di bidaahkan oleh wahabi yang tidak senang dengan amalan anda.Cuba lihat bukti pada scan kitab yang diberi.Wahabi Bin Baz mengatakan lafaz صدق الله العظي selepas membaca Al Quran adalah bidaah yang sesat!!!Rujuk majalah Al Buhusul Islamiah ,keluaran Riaasah Buhusul `Alamiah wal Ifta` ,bilangan 45 tahun 1416H Riyadh.Dan juga termaktub dalam kitab wahabi Taujihat Islamiah karangan Mohd Zainu m/s 81.





















Sedangkan lafaz ini mengandungi pujian bagi Allah,Allah berfirman;

قل صدق الله

"Katakanlah :benarlah apa yang difirmankan Allah"

ومن اصدق من الله قيلا

dan siapakah Yang lebih benar perkataannya daripada Allah?

(Annisa` 122)

Apakah semua ini?Mengapakah Wahabi dengki sangat kepada orang Islam yang membaca Al Quran?Mengapakah mereka menyesatkan orang yang membaca Yasin pada malam Jumaat sedangkan di Malaysia ini terdapat satu grup WAHABI yang menyanyikan hadis menggunakan GITAR mereka tak pula kata bidaah?Oh ya ,mereka seakidah."tasamuh" le tu.

Lihatlah sahabat sekalian Bagaimana dengkinya wahabi kepada Umat Islam.Jelas terbukti WAHABI amat memusuhi Islam.Semoga Allah memberikan hidayah kepada mereka yang terpengaruh dengan ajaran agama Wahabi ini.Wassalam.

Jihad Wahabi

jihadwahabi.blogspot.com

1 comment:

burungterbangtinggisekali said...

Alhamdulillah sudah saya tunggu-tunggu yang begitu lama