Thursday, November 8, 2007

RASUL DAHRI ANUTI AGAMA YAHUDI?

http://www.abu-syafiq.blogspot.com/





RASUL DAHRI WAHHABI YANG MENJISIMKAN ALLAH

Oleh: Abu Syafiq ( 012-2850578 )

Tiada beza antara Hindus yang menyambut Deepavali dengan Wahhabi yang menyembah jisim khayalan sendiri. Hindu pun menyembah berhala Wahhabi turut menyembah jisim kononnya bersifat duduk di atas kerusi. Ini hakikat golongan musyrikin.
Rasul Dahri turut mengakui bahawa Allah itu adalah jisim sebagaimana yang telah dinyatakan olehnya sendiri dalam banyak penulisan bahawa ALLAH ADALAH JISIM dan ini merupakan akidah Mujassimah yang tiada bezanya dengan seagama Dato’ Sammy Vellu.

*Ini adalah sebahagian penyelewengan Rasul Dahri Wahhabi. Ada lagi 737 penyelewenganya dalam permasaalah akidah.

RASUL DAHRI SETUJU&AKUI AGAMA YAHUDI & KRISTIAN
Kenyataan sesat Rasul Dahri dalam bukunya BID’AH m/s 152: “ Agama Yahudi dan Nasrani merupakan agama tauhid dari Allah”. Rujuk di atas scan kitab tersebut
(nom 1).

Sangat buruk dan jijik apabila Rasul Dahri yang sering menyuarakan dirinya sebagai Rasul Salafi telah mengiktiraf agama Yahudi dan agama Kristian sebagai agama yang benar.

Ketahuilah bahawa agama yang diredhoi oleh Allah hanyalah agama Islam tidak agama lain.
Manakala agama Yahudi & Kristian bukanlah agama yang benar dan BUKAN agama tauhid dari Allah…tidak sama sekali.
Allah berfirman dalam surah Al-Imran memberitahu bahawa agama dari Allah dan agama yang diredhoi olehNya hanyalah agam Islam sahaja bukan agama Yahudi mahupun Kristian :
85. Dan sesiapa Yang mencari ugama selain ugama Islam, maka tidak akan diterima daripadanya, dan ia pada hari akhirat kelak dari orang-orang Yang rugi.

Allah ta’ala menjelaskan lagi dengan firmanNya dalam surah Al-Imran:
19. Sesungguhnya ugama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah Islam. dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) Yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai ugama Islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan Yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki Yang ada Dalam kalangan mereka. dan (ingatlah), sesiapa Yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka Sesungguhnya Allah amat segera hitungan hisabNya.

Amat jelas lagi bersuluh bahawa agama tauhid dari Allah hanyalah agama Islam.
Cukup jahil Rasul Dahri yang mendakwa guna Al-Quran dan Hadith tapi pada hakikatnya memperolok-olokkan firman Allah dan Hadith Nabawi demi merialisasikan impian agama Yahudi yang dia sendiri iktiraf.

Wahai Rasul Dahri, wahai rasul palsu…Al-Quran&Al-Hadith tak kata pun agama Yahudi itu agama tauhid dari Allah, ulama As-Salaf sebenar tidak pula mengatakan begitu tetapi kamu mengakuinya agama Yahud adalah agama yang betul dan benar.
Soalan saya..berapa US Dollar Yahudi bayar pada kamu untuk kamu mengiktiraf agama Yahudi??!!. Jawab!

RASUL DAHRI KAFIRKAN AL-ASYA’IRAH & NERAKA MILIKNYA?
Kenyataan sesat Rasul Dahri dalam bukunya BID’AH: “ Asy’ariyyah ( Al-Asya’irah ) dan semua cabang-cabang dari firqah-firqah sesat ini. Mereka adalah golongan yang bid’ah akidahnya yang mana diakhirat kelak akan dikekalkan di dalam neraka”. Rujuk di atas scan kitab tersebut (nom2).

Tidak pelik apabila saya (Abu Syafiq) mendapati Rasul Dahri mengkafirkan Al-Asya’irah kerana dia sanggup berdusta dengan mengatakan agama Yahudi adalah agama tauhid dari Allah.

Tetapi yang menjadi persoalannya sekarang, mengapa Rasul Dahri mempertahankan agama Yahudi terang-terangan waktu yang sama pula mengkafirkan golongan Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah AL-ASYA’IRAH bahkan Rasul Dahri meletakkan dirinya sebagai Tuhan apabila mendakwa golongan Al-Asya’irah ini akan kekal dalam nerakan selama-lamanya. Adakah neraka milik Rasul Dahri rasul palsu ini??!

Ketahuilah bahawa golongan Al-Asya’irah merupakan manjoriti umat Islam yang berpegang dengan Al-Quran dan As-Sunnah. Mereka bukan kafir.

Soalan saya (abu syafiq) kepada Rasul palsu ini : Apakah hak kamu menetapkan umat Islam itu kekal dalam neraka? Adakah neraka milik kamu atau milik Allah??!! Jawab!

Sekian…semoga Allah memberi hidayah iman kepada Wahhabi dan menambahkan kekuatan ilmu Islam kita ASWJ.

www.abu-syafiq.blogspot.com

1 comment:

Cinta Buku Online said...

nak tanya sebelum post tu dah baca penuh ker artikel ni???