Friday, November 9, 2007

Pengumuman

Assalamualaikum,

Sudah sekian lama saya tidak menulis disini.RAsanya selama ini hanya banyak ambil dan artikel dari web lain sahaja.Hari demi hari semakin ramai sahabat2 yang membuat blog2 baru yang mendedahkan keburukan wahabi ini.Alhamdulillah.Satu perkembangan yang agak baik kerana semakin ramai yang menyedari kesesatan wahabi ini.Saya akan cuba update laman2 merka di bahagian link blog ini.
Semoga mereka ini akan terus istiqamah dengan usaha mereka.

Saya ingin menyampaikan satu pengumuman bahawa cbox di sini akan ditutup buat sementra waktu dan Insya Allah saya akan aktif kembali menulis.Kehadiran CBOX bagi saya hanyalah penyeri satu website .Namun banyak keburukannya kerana kita tidak mengetahui siapakah yang menggunakan cbox itu.KAlau hendak berdasarkan kepada IP,sebenarnya dalam satu masa banyak komputer akan menggunakan IP yang sama kerana menggunakan penyedia khidmat yang sama.Kehadiran mereka yang menyamar di CBOX adalah perkara biasa,tidak susah untuk mengenali mereka ini.Sejak kebalakangan ini ,saya dapati ramai yang menggunakan imej Asyairah tetapi dalam masa yang sama mereka ini berkelakuan dengan cara yang agak kurang sopan.Walaupun tidak berlaku di blog saya ,tapi ini satu perkara yang kurang sihat kerana ianya mendatangkan fitnah untuk sesuatu aliran Ahlus sunnah waljamaah itu sendiri.

Akhir kata sebagai satu nasihat untuk para pejuang ahlus sunnah,Hati- hati dengan kalam kita ,jagalah adab kita supaya tidak mendatangkan fitnah untuk Ahlu Sunnah.Berjuanglah dengan hikmah,Sesungguhnya yang batil itu pasti lenyap.Dan kepada pendukung wahabi,awaslah. penyelewengan2 wahabi sudah lama terpateri dalam sejarah dan penulisan ulama.

Salam perjuangan

jihadwahabi

No comments: