Wednesday, April 16, 2008

Makam Nabi Bakal DiHancurkan Wahabi?

UNIVERSITI WAHHABI MINTA KERAJAAN SAUDI BUANG KUBUR NABI





DIATAS ADALAH BUKU WAHHABI BERJUDUL RIYADHUL JANNAH SUSUNAN TOK GURU UNIVERSITI WAHHABI DAN MERUPAKAN JUGA BEKAS PENUNTUT UNIVERSITI TERSEBUT.
NAMANYA SYEIKH MUQBIL AL-WADI'IY


DIATAS ADALAH ISI KANDUNGAN PERMULAAN KITAB TERSEBUT YANG MENGUMPUL KAJIAN PELAJAR-PELAJAR DAN TUAN GURU-TUAN GURU UNIVERSITI WAHHABI.PELAJAR-PELAJAR TURUT DIARAH MEMBUAT KAJIAN ISU QUBAH HIJAU DI MASJID NABAWI DAN MAKAM NABI DAN YANG TERTERA DALAM KITAB TERSEBUT ADALAH KEPUTUSAN KAJIAN MEREKA DIAKUI OLEH PENYUSUN KITAB TERSEBUT IAITU TOK GURU WAHHABI DI UNIVERSITY WAHHABI BERKENAAN YANG MEREKA NAMAKAN SEBAGAI UNIVERSITI ISLAMIAH.

Nah...! INI KEPUTUSAN KESEMUA WAHHABI:

DIATAS DALAM KITAB TERSEBUT 2 KEPUTUSAN PELAJAR-PELAJAR &
KESEMUA TUAN GURU UNIVERSITY WAHHABI:
1- WAJIB MEROBOHKAN QUBAH HIJAU PADA MASJID NABAWI YANG BERADA DIBAWAHNYA KUBUR NABI. 2- WAJIB KELUARKAN DAN BUANG KUBUR NABI MUHAMMAD DICAMPAK KELUAR DARI MASJID NABAWI.

Saya (Abu Syafiq) mengatakan..:Subhanallah...inilah akhlak Yahudii...!!!
Apa pula kata anda?



DIATAS DALAM KITAB TERSEBUT JUGA PELAJAR & TUAN GURU UNIVERSITI WAHHABI DAKWA BINA QUBAH HIJAU DAN APA-APA QUBAH PUN ADALAH SYIRIK DAN KUFUR, WAHHABI MENDESAK UMAT ISLAM DAN KERAJAAN SAUDI AGAR MENGHANCURKANNYA SERTA-MERTA.

Sifat kebencian terhadap Rasulullah dan umat baginda amat sebati dengan hati-hati Wahhabi. Kerana inilah ulama Islam melarang pelajar Islam yang tidak mempunyai basic akidah Islam yang kuat untuk pergi belajar ke tempat Wahhabi kerana bimbang akan terpengaruh membenci Rasulullah dan para nabi.

Lihatlah bagaimana Wahhabi yang diwakili oleh Tuan Guru mereka memberontak agar dihancurkan Qubbah Hijau yang berada pada Masjid Nabawi. Ditambah dengan itu Wahhabi turut mendesak agar dikeluarkan maqam (kubur) Nabi Muhammad yang termulia dari Masjid Nabawi dan inilah percubaan kali kedua agar kubur Nabi itu dibuang terus seolah-olah biar dimakan anjing.

Demikianlah bukti kenyataan dan cubaan membuang kubur Nabi Muhammad yang diusahakan oleh kesemua Wahhabi berdasarkan dari buku mereka dan persetujuan mereka sendiri. Maka tidak ada masaalah bagi mereka untuk merubah mana-mana tempat sejarah & peribadatan Islam sekirannya kubur Nabi Muhammad pun Wahhabi nak buang.

www.abu-syafiq.blogspot.com
Minta Pelajar Wahhabi Call Saya : 012-2850578

1 comment:

Tablighster said...

Astaghfirullah al-adhim.. menggigil ketakutan dan sedih benar saya selepas membaca artikel ini, betapa jahatnya ulama Wahabi ini sehingga ingin menodai jasad baginda Rasullullah s.a.w yang tercinta.

Kaum Nasara telah beberapa kali cuba untuk mengorek kubur baginda Rasullullah s.a.w. pada zaman kerajaan Islam yang lampau, semua hasil usaha mereka gagal dan dibinasakan Allah s.w.t.

Kini, muncul pula golongan Wahabi yang cuba mengikuti 'sunnah' kaum Nasara. Ini sebenarnya rentetan daripada jenayah 'fatwa' Nasirudin Albani, 'ulama' hadith yang 'terhebat' dalam zaman ini (yang tidak pernah berguru dan bertalaqi ilmu hadis) yang pernah mencadangkan supaya kuburan baginda s.a.w itu dikorek keluar dari al-Raudhah atas alasan boleh mengundang Shirik. Nampaknya kaum Nasara tentu akan bergembira dengan fatwa durjana ulama wahabi ini.

Saya doakan semoga Allah s.w.t memelihara jasad baginda Rasullullah s.a.w dan membinasakan golongan yang cuba menodai jasad baginda Rasullullah s.a.w.

Salam,
Tablighster

..Sesungguhnya para Nabi itu hidup dalam kuburan mereka...