Friday, November 21, 2008

HAFIZ FIRDAUS PAKAI KULIT BABI ?



BUKTI PILOT MENGAKU PAKAI KULIT BABI



Assalamualaikum,
Kalau disebut Kapten Hafiz Firdaus mesti ramai yang kenal wahabi ni kan. Terlalu banyak kata katanya yang bertentangan dengan Ahli Sunnah Waljamaah.Kalau pergi ke ceramahnya, habis semua jadi bidaah, hatta Azan berlagu pun jadi bidaah yang sesat! Itu belum disebut lagi akidah kufur wahabi yang menjisimkan Allah!


Maka tidak menghairankan bila kita dapat tahu bahawa pilot ini berpakaian dari kulit babi .Sila lihat bukti diatas.Jelas dan terang beliau mengaku memakai kasut dari kulit babi dan makan atas pinggan yang dibuat dari tulang babi. Maka tidak hairanlah jika kita melihat wahabi seperti ini yang cuba sedaya upaya 'menghalalkan ' babi . Kesimpulannya mahukah anda semua mempunyai 'ustat' yang berpakaian dari kulit babi ?Kalau anda wahabi, maka jawapan anda adalah "ya". Kita akan lihat wahabi wahabi akan cuba sedaya upaya 'menghalalkan ' babi ni.Tunggu dan lihat..Terlalu banyak kesesatan wahabi ni sebenarnya...

jihadwahabi.blogspot.com

2 comments:

Zeghie said...

Assalamualaikum, saudara, sy rasa saudara tentu student UIA jgak kn?
Sy pn student UIA KUANTAN, sy mmg benci dgn wahabi ni. Kt UIA Kuantan ni, amalan Wahabi ni semakin menjadi2. Jd, sbaik2nya sy harap agr saudara dpt la berkongsi idea dgn sy, dgn menghubungi sy melalui email ni. Diharap kita sama2 dpt membantu rakan2 kita yg keliru mana satu yg perlu depa ikut.

Jihad Wahabi said...

saya pernah melawat UIA kuantan.Sila berikan alamat Emel saudara .TQ